PIĄTEK, 24 lutego, godz. 15:30 - 18:30
PROFESJONALNY WIZERUNEK KOBIETY (dla pań, które nie były na zajęciach w październiku):
Dla kobiet, które chcą budować aurę profesjonalizmu wokół swojej osoby, poprzez wygląd, nie tracąc nic z kobiecego wdzięku i atrakcyjności:
1. Jak poprzez odpowiedni strój wyrazić swoją tożsamość, wzbudzić zaufanie, sympatię i większe zainteresowanie w relacjach zawodowych (i nie tylko!)?
2. Poznasz fundamentalne zasady budowania profesjonalnego wizerunku kobiety, który podkreśla zawodowe kompetencje, prestiż stanowiska i autorytet firmy.
3. Dowiesz się jak kreować własny indywidualny styl przy zachowaniu ponadczasowych zasad elegancji: Czego za wszelką cenę unikać w wyglądzie? Jakie nosić rodzaje garderoby i dodatków, jaki makijaż, manicure i fryzurę - aby budować "aurę profesjonalizmu" wokół własnej osoby?
PIĄTEK, 24 lutego, godz. 19:45 - 21:30
JAK KSZTAŁTOWAĆ SWÓJ POZYTYWNY WIZERUNEK? (zajęcia dla mężczyzn)
Dla mężczyzn, którym nie jest obojętne, jak są postrzegani przez innych w życiu prywatnym i zawodowym:
1. Składniki osobistego wizerunku mężczyzny.
2. Dlaczego warto dbać o swój wizerunek?
3. Ponadczasowe zasady męskiej elegancji.
4. Jaki strój na jaką okazję?
5. Wygląd to nie wszystko - Najczęstsze błędy wizerunkowe u mężczyzn i sposoby zapobiegania.
SOBOTA, 25 lutego, godz. 9:00 - 12:00
SAVOIR-VIVRE W ŻYCIU PRYWATNYM (zajęcia dla grupy mieszanej):
Zajęcia oparte są na realnych sytuacjach w codziennym życiu: Jak z uśmiechem i pewnością siebie odnajdywać się w relacjach z sąsiadami, znajomymi i obcymi osobami, m.in.:
1. Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach towarzyskich.
2. Powitania, przedstawianie siebie i innych osób, pozdrowienia.
3. Tematy rozmów - o czym rozmawiać z przypadkowo spotkanym sąsiadem?
4. Zasady zachowania w teatrze, w sklepie, na ulicy, w windzie, w szatni.
5. Rozmowy przez telefon w miejscach publicznych.6. Mówienie i przyjmowanie komplementów.
SOBOTA, 25 lutego, godz. 14:00 - 17:00
SAVOIR-VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM (zajęcia dla grupy mieszanej):
Zajęcia oparte są na realnych sytuacjach w biurze, w sali konferencyjnej, na oficjalnym przyjęciu: jak z uśmiechem i pewnością siebie odnajdywać się w relacjach z wymagającymi Klientami lub współpracownikami, m.in.:
1. Precedencja - kto pierwszy w różnych biznesowych sytuacjach?
2. Pozdrowienia, powitania, przedstawianie siebie i innych osób.
3. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek.
4. Telefon komórkowy i stacjonarny.
5. Zasady zachowania podczas spotkań służbowych.
6. "Small talk" - sztuka swobodnej konwersacji w biznesie.
7. Zasady zachowania podczas posiłku przy stole ("business lunch" lub służbowa kolacja).