2010

Zabawa sylwestrowa (31.12.2010)

Noc dobrej zabawy w Emaus!  - dużo dobrej muzyki,- zabawy taneczne (i nie tylko),- zakąski w czasie wolnym,- drobne niespodzianki...O północy natomiast odbyła się noworoczna Eucharystia.

Przyłącz się do paczki 2010

Finał akcji Przyłącz się do paczki połączony wraz z przedstawieniem jasełkowym - 18.12.2010 r.

Adwentowe Rekolekcje Akademickie (6-8.12.2010)

W dn. 6-8.12.2010. w DA Emaus odbyły się Akademickie Rekolekcje Adwentowe, które wygłosił ks. Jarosław Przeździecki. Ich temat brzmiał "Czy kochasz Mnie?" /J 21,17/

Mam talent! (24.11.2010)

W środę 24.11. odbył się dzień twórczości akademickiej. Mogliśmy podziwiać talenty różnych ludzi, którzy chcieli się podzielić swoimi zdolnościami i również w ten sposób wielbić Boga.

Beskidzkie wędrowanie (11-14.11.2010)

W górach jest wszystko co kochamy. W 2 miesiące po wypadzie w Bieszczady udaliśmy się do Istebnej. Górskie wędrówki, tajemnicze szlaki, karciane wieczory, moc Bożej energii i wspólnotowej modlitwy - oto nasz długi weekend listopada. Zapraszamy do galerii.

ks. Piotr Pawlukiewicz w DA Emaus (18-19.10.2010)

W dniach 18. i 19. października w naszej wspólnocie gościł ks. Piotr Pawlukiewicz, aby głosić nam nauki.

Dotknij Bieszczadzkich Aniołów (19-24.09.2010)

"Dotknij Bieszczadzkich Aniołów" czyli wędrówki po Bieszczadach - 19-24 września 2010

Spływ kajakowy (09-16.07.2010)

Krutynia. Msze polowe na tle mazurskich krajobrazów, słoneczne niebo, ciepła woda, kajaki, namioty, kąpiel w jeziorach, śpiew przy ognisku, komary i inne małe stworzonka - oto co spotkało nas początkiem wakacji.To wszystko i dla ciała, i dla ducha.

Pomoc powodzianom

Kilka zdjęć z terenów sandomierskich pokazujących ogrom zniszczeń dokonanych przez tegoroczną powódź oraz naszych studentów podczas akcji pomocy.

Bal z klasą (22.05.2010)

Dobrego humoru nie zabrakło dzięki tanecznej muzyce, a uśmiech na naszych twarzach zapewniła czarująca osobowość wodzireja oraz najlepsze hity od DJ-a! (fot. Ania Juroszek)

Koncert 2 Tm 2,3 (14.05.2010)

W ramach Juwenaliów 2010, których współorganizatorami byli KZA i DA odbył się KONCERT zespołu 2 TM 2,3.Natomiast w niedzielę 16 maja br. o 20.00 podczas Mszy św. odbyło się Liturgiczne zakończenie Juwanaliów, w której modliliśmy się za całe środowisko akademickie. (fot. Ania Juroszek)

Akademicki Konkurs Biblijny (14.04.2010)

Konkurs obejmował tematykę: Sdz6-8, Sdz 13-16, Jon, Dn, Est i przeprowadzony był w formie testowej. I miejsce: Asia Rembielak; II miejsce: Tomek; III miejsce: Karolina Stempniewicz

Żałoba narodowa (10-18.04.2010)

Jako wspólnota akademicka łączymy się w bólu z rodzinami ofiar katastrofy lotniczej w Smoleńsku. Wyrazem naszej pamięci i modlitwy były zapalone znicze i zaduma przed krzyżem wśród akademików przy naszym kościele, msze święte odprawione w intencji zmarłych a także oddanie hołdu parze prezydenckiej w Warszawie.

Droga Krzyżowa w Brzezince (20.03.2010)

W 65 rocznicę wyzwolenia obozu Auschwitz KZA oraz DA Emaus zorganizowały nabożeństwo Drogi Krzyżowej po ścieżkach i barakach obozu w Brzezince. Wzięliśmy razem na nasze barki Krzyż Jezusa a na koniec zostawiliśmy białe róże przy Białym Domku by tak uczcić pamięć ofiar. Oczywiście jak co roku odbyła się Msza Święta na terenie obozu.

Wystawa malarstwa Łukasza Szostkiewicza (23.02.2010)

Wystawa malarstwa Łukasza Szostkiewicza pt. "Oblicza Chrystusa". Wernisaż odbył się we wtorek 23 lutego 2010 o godz. 20.00 w Auli DA Emaus.

Bal Karnawałowy COUNTRY (06.02.2010)

Coroczny Bal Karnawałowy, zorganizowany przez Katolicki Związek Akademicki EMAUS, odbył się 6 lutego br. (sobota) o godz. 19.00. W tym roku impreza odbyła się pod szyldem COUNTRY, toteż obowiązywały odpowiednie stroje kowbojskie (obowiązkowo dżinsy)...

Kolęda w akademikach

W dniach od 11 do 14 stycznia 2010 odwiedziliśmy z wizytą kolędową akademiki: Herkules, Skrzat, Bliźniak, i Maluch. A oto kilka zdjęć upamiętniających te wizyty.

Jasełka oraz spotkanie opłatkowe (06.01.2010)

W Święto Trzech Króli nasi studenci przedstawili jasełka, a po nich odbyło się spotkanie opłatkowe.